6 תשובות
כן
גם אני ככה לפעמים
ועכשיו אני רואה שעוד הרבה..
אבל זה ממש לא טוב
תתחיל מלשתות מים ומלאכול גבינה לבנה וכזה
ככה אני עושה
יכול להיות
כן גם אני ככה
כן
אבל תאכלי בכל זאת משהו קטן זה לא בריא
כן אבל עדיף שתאכלי. לפעמים אם נמצאים הרבה בטלפון או עסוקים לא חושבים על לאכול אבל זה לא אומר שלא צריך