17 תשובות
שואל השאלה:
אתה בא בפתיחת דלתות?
אנונימית
כן^ אבל אני דיי בטוח שההופעת חימום מתחילה ב8 וחצי, או ב8 אבל לא נראה לי
שואל השאלה:
ב8 ורבע אבל למה כדאי לבוא בפתיחת שערים?
אנונימית
שואל השאלה:
כןן
אנונימית
זה של היהודים?
אם המקומות שמורים מראש אז אין מה
הם דיי הרסו את הזמן שלך אבל זה עדיין היה בסדר
שואל השאלה:
אפילו לא יכולתי להנות מההדרן כי כל מה שחיכיתי לו זה המאה העשרים :(
אבל כן מה זה היה המסיבת טכנו הזאת בהזמן שלך
אנונימית
איזה שורה?
אין באמת סיבה^, ואיפה כתבו?
היה מטורף
שואל השאלה:
אוףף הם לא שרו המאה העשרים בא לי למות חיכיתי לזה כל המופע
אבל עדיין היה נדיר אפילו מיציע 6 הפח נהנתי
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי 21 תכלס אבל עברתי כל שיר למושב אחר חח
אנונימית
גם אני
שואל השאלה:
שורה 21 או שגם אתה זזת?
אנונימית
שואל השאלה:
אם שמעת זיופים מחרידים במיוחד באלה והימים שלנו אני מתנצלת
אנונימית
שניהם^^

ואני חושב שרוב הקהל עשה זיופים כולל אני