6 תשובות
תבחר בשנייה, כי אם באמת היית אוהב את הראשונה, אז לא היית מתאהב בשנייה (:
אנונימית
תאמת.. התגובה הראשונה די צודקת..
אבל תבחר גם במי שאתה מתחבר אליה יותר ושיותר משלימה אותך (:
אבל תבחר גם במי שאתה מתחבר אליה יותר ושיותר משלימה אותך (:
אני חושבת שהתגובה הראשונה לגמרי צודקת:) אבל תסתכל אל מי אתה יותר מתחבר ואם מי אתה מרגיש יותר בטוח ופתוח ;)..
אנונימית
אמא גם לי זה קרה.. ובסוף לא יצאתי עם אף אחד מהם חח..
תעשה מה שהכי ניראה לך נכון.. תבחר במי שהכי זורם איתה השיחות והכיופים..
זהו חח בהצלחה!
תעשה מה שהכי ניראה לך נכון.. תבחר במי שהכי זורם איתה השיחות והכיופים..
זהו חח בהצלחה!
^_^
תדבר עם שתיהם ככה שיחות אישיות..
תראה מי יותר זורמת, פתוחה ומצחיקה (:
או למי אתה פשוט יותר מתחבר..
תראה מי יותר זורמת, פתוחה ומצחיקה (:
או למי אתה פשוט יותר מתחבר..
תכלס... התגובה הראשונה גרמה להיכנס לפרספקטיבה!
יש משהו במה שהיא אומרת.. לכן ההגדרה הזו של "אני מאוהב בשניים" היא שגויה מבחינתי!
הלב שלך אמור להיות כל כולו למישהי אחת! וכן המחשבות שלך.. תבחון מי יותר תחסר לך... ועם מי אתה מרגיש יותר אתה ורצון לראותה שוב! והכי עם מי הלב שלך דופק מהתרגשות...
יש משהו במה שהיא אומרת.. לכן ההגדרה הזו של "אני מאוהב בשניים" היא שגויה מבחינתי!
הלב שלך אמור להיות כל כולו למישהי אחת! וכן המחשבות שלך.. תבחון מי יותר תחסר לך... ועם מי אתה מרגיש יותר אתה ורצון לראותה שוב! והכי עם מי הלב שלך דופק מהתרגשות...
באותו הנושא: