5 תשובות
לפני 50-60 שנה זה היה נקרא צחצחים ובחבחים
אני חושב שהצחצחים הם היו המזרחיים
והבחבחים היו האשכנזים
אז אולי התחלף לזה השם אבל זה ישאר

נ.ב לא סגור איך כותבים את השם שלהם במדויק
האשכנזים לפני 50 שנה היו בוזבוזים מה זה בחבחים
לשאלה- הלכת רחוק , עוד 20 שנה כבר הדורות ייראו אותו דבר ובאותו צבע, ניראה סופסוף עם אחד
אגב מיקס של כל ישראל יוצא צבע שחום, וגם לפי התורה צבעם המקורי של ישראל הוא צבע האגוז. מדהים איך התורה מקיפה הכל
אנונימית
נראלי עוד כזה 300-500 גג אלף שנה כבר יהיה דבר כזה מוצא ישראלי
אנונימי