3 תשובות
שואל השאלה:
איף איזה עצבים
שואל השאלה:
אני הכי גדולה
דפר 60 פרופיל 97
אבל יש לי קהס 40
יכול להיות שזה בגלל הקהס?
יש כמה אופציות שעדיין לא קיבלת מיונים. אולי את יותר קטנה מהם? אני נולדתי באוקטובר אז קיבלתי אחרי כולם מיונים. אולי הדפר שלך והרפואי שלך נמוכים ממש ואז זה מוריד כמעט לגמרי ממיונים, אם הדפר שלך 60+ תקבלי מיונים לתפקידים יחסית שווים ונחשבים ואם הרפואי שלך מעל 64 אז גם את תקבלי מיונים לתפקידים קרביים