תשובה אחת
את צריכה להיכנס להגדרות באייפד ושם לתמונות וכנראה משהו שם כבוי, את צריכה לאפשר בהגדרות לשמור תמונות. תבדקי בהגדרות תמונות מה שם לא בסדר.
באותו הנושא: