6 תשובות
לא נראלי
למה לא? :)
^ לסרט כן למסעדה כן לטיילת כן לריצה כן, אבל לפסטיגל? חחחחח לא יודעת דיי אין מה לעשות שם לבד לא? :)
אה שניה לא רגע מה זה פסטיבל
אתה יכול חוויה, אני הולכת עם חברות תראה אולי תמצא מישהו
שואל השאלה:
סעמק איזה באסה אין לי עם מי ללכת חח
סעמק איזה באסה אין לי עם מי ללכת חח
אנונימי
באותו הנושא: