7 תשובות
ממה שאני יודעת שבועיים זה לא מספיק כדי לראות השפעה ושינוי כשמדובר בתרופות פסיכיאטריות. צריך לקחת לפחות חודש בערך ולהישאר במעקב עם הרופא המטפל. גם יכול להיות מצב שתרופה מסוימת לא כל כך תעזור ותרופה אחרת כן.
שואל השאלה:
יכול להיות שגם אין לי בכלל הפרעה??
גם לי רשמו את הכדור הזה עכשיו
הפסיכיאטר אמר לי לוקח חודש
שואל השאלה:
ואם שום תרופה לא משפיעה בכלל גם אחרי חודש או שנה?
ההשפעה מגיעה בדרך כלל לאחר ארבעה עד שישה שבועות

אם להגיד על עצמי כשאני לוקח תרופות אני בחיים לא שם לב לשינוי עד שאני מפסיק, אולי גם אתה ככה ואולי באמת אתה צריך להחליף כדור
תתייעץ עם הפסיכיאטר
לוקח יותר זמן... קח תזמן
אל תדאג יש המון תרופות היום, ויש לך גוף בריא ואתה צעיר
אני גם חשבתי ששום דבר לא יעבוד עלי
זה מייאוש