7 תשובות
^^^ אנונימית
יש לך המלצות?
יש לך המלצות?
^^כן בטח
המלצות:
מישהי מפעם
מחנה קיץ
הטעות הכי יפה בעולם
לאהוב אותך עד כאב
מתגייסת
i've loved you since we were 17i've loved you since we were 17- 4 years later
proud in the dark
my angel
המלצות:
מישהי מפעם
מחנה קיץ
הטעות הכי יפה בעולם
לאהוב אותך עד כאב
מתגייסת
i've loved you since we were 17i've loved you since we were 17- 4 years later
proud in the dark
my angel
אנונימית
^וואי תודה
^בכיף
אנונימית
אני ממש אוהבת לקרוא רומנטיקה ואני לרוב קונה ספרים
שונאים לאוהבים
אני ממש אוהבת לקרוא ספרי לסביות בוואטפד.
אנונימית
באותו הנושא: