5 תשובות
לפני כמה ימים החלפתי מ14 פרו מקס ל15 רגיל והמצלמה שלו הרבה יותר טובה משמעותית
אבל תזכרי שהמטען שלו זה כמו של סמסונג לא כמו אייפון כל דגמי ה15
לדעתי 12
14 נראה לי אחלה אופציה
תקני ת15 כמוני
הכי טוב 11 וגם זול
או 13