12 תשובות
שואל השאלה:
איך הבנים שם? חתיכים חח
חלקם
מצב טוב עד עשיר פיצוצים
שואל השאלה:
בטוח, כי אמרו לי שיש שם גם מלא בניינים מתקלפים?
לא הרבה ולא מתקלפים
יש ביניינים ישנים אבל לא עד כדי כך
סבתא שלי גרה שם בבניין ישן והוא נקי ממש וסבבה לגמרי
שואל השאלה:
ויש ערסים?
לא שראיתי
נווה מונוסון יש הרבה מבוססים ,
אחלה עיר וואלה גר שם באמת סבבה לגמרי
ממש לא חור. מצב כלכלי עממי
זה לא חור נ.ב יש שם וילות זה קרוב לסביון
זה לא חור זה במרכז קרוב לפתח תקווה/ קריית אונו
ויש אזורים חדשים ממש יפים שם