8 תשובות
אין לי רעיון לכינוי כנל
אני כבר גרה באחד כזה
מה הבעיה
איזה גזען אתה
אנונימי
מה בעיה
מה הבעיה אני אני והמשפחה שלי האתיופים היחידים בכל האזור שלי
כן זה לא כאילו לא אוכל לפגוש אתיופים אחרים
אנונימי
אנחנו המשפחה האתיופית היחידה בשכונה בחייאת שזה לא כיף גם אין לי קשר עם השכנים אם זה היה אתיופים טבעי יותר שנתחבר כי בין אתיופים יש אחווה
באותו הנושא: