6 תשובות
כי חיסלו איזה בכיר אז אומרים שהם ישלחו טילים לצפון כמו שהם רגילים
למה? כי יש שם אזעקות כל יום אולי..?
ולאף אחד לא אכפת.. הבית שלנו נשרף ופשוט כולם מתעלמים כי זה בצפון זה רחוק מהם זה לא נוגע אליהם..
ולאף אחד לא אכפת.. הבית שלנו נשרף ופשוט כולם מתעלמים כי זה בצפון זה רחוק מהם זה לא נוגע אליהם..
שואל השאלה:
לא בגלל מה שקרה היום אז אמרו שיהיה יותר חזק..
לא בגלל מה שקרה היום אז אמרו שיהיה יותר חזק..
אנונימי
לא קרה היום משהו יוצא דופן
שואל השאלה:
בטח שכן
חיסלו מחבל חיזבאללה ועוד איש עסקים שמקורב לחיזבאללה
בטח שכן
חיסלו מחבל חיזבאללה ועוד איש עסקים שמקורב לחיזבאללה
אנונימי
בשיגרה אחשלי..
דרך אגב חיסלנו איזה 400 מחבלי חיזאבללה מאז 7.10
דרך אגב חיסלנו איזה 400 מחבלי חיזאבללה מאז 7.10
באותו הנושא: