5 תשובות
חח אני כל החיים שלי כותב ומקדיש שירים לבנות זה מעצבן?
תשאלי את עצמך.
זה רוב הזמן ותאמיני לי לא נראלי גם הם שיודעים אני חיה בבית עם 4 בנים (לא כולל אבא שלי) כבר 14 שניים ואני עדין לא מבינה
זה בטבע שלהם (לא של כולם חלק עושים דווקא)
אנחנו גברים,
גדולים וחזקים..
אנחנו גברים,
ויש לנו שפמים..
אנחנו גברים,
הכללות סופגים.. -__-
גדולים וחזקים..
אנחנו גברים,
ויש לנו שפמים..
אנחנו גברים,
הכללות סופגים.. -__-
באותו הנושא: