7 תשובות
שואל השאלה:
יוו גם אני גרתי שם
אנונימית
אבל זה הקטע בפנימייה להיות רחוק קצת מהבית להתרחק מהסביבה המוכרת
מה הקטע להיות בפנימיה אם אתה חוזר לבית כשמתחשק לך?
יש לי חברים שגרים ליד הבית ספר וזה סתם הורס להם כי הם יוצאים כל שנייה
שואל השאלה:
בעיקרון הבתי ספר באיזור שלי מזעזעים, אבל ז.הכיף ללכת הביתה ולחזור, זה תלוי לא מצאתי פנימייה אחרת שמתאימה לי...
אנונימית
אני אומר תלכי על זה
פנימייה זאת חוויה ממש טובה למי שזה מתאים לו/ה וזה יותר טוב שזה קצת רחוק זה עוזר להיכנס בהתחלה יותר טוב
וחוץ מזה שירןשלים ופתח תקווה זה לא כזה רחוק זה רכבת אחת או שתיים
נו אז מה הבעיה
אני בפנימייה ליד פתח תקווה ואני מנתיבות
שואל השאלה:
יש הסעות כאלו
אנונימית
כן אבל אם תשארי בפנימייה שם אז זה לא ככ רחוק, מרחק רכבת