7 תשובות
שואל השאלה:
יוו גם אני גרתי שם
יוו גם אני גרתי שם
אנונימית
אבל זה הקטע בפנימייה להיות רחוק קצת מהבית להתרחק מהסביבה המוכרת
מה הקטע להיות בפנימיה אם אתה חוזר לבית כשמתחשק לך?
יש לי חברים שגרים ליד הבית ספר וזה סתם הורס להם כי הם יוצאים כל שנייה
מה הקטע להיות בפנימיה אם אתה חוזר לבית כשמתחשק לך?
יש לי חברים שגרים ליד הבית ספר וזה סתם הורס להם כי הם יוצאים כל שנייה
שואל השאלה:
בעיקרון הבתי ספר באיזור שלי מזעזעים, אבל ז.הכיף ללכת הביתה ולחזור, זה תלוי לא מצאתי פנימייה אחרת שמתאימה לי...
בעיקרון הבתי ספר באיזור שלי מזעזעים, אבל ז.הכיף ללכת הביתה ולחזור, זה תלוי לא מצאתי פנימייה אחרת שמתאימה לי...
אנונימית
אני אומר תלכי על זה
פנימייה זאת חוויה ממש טובה למי שזה מתאים לו/ה וזה יותר טוב שזה קצת רחוק זה עוזר להיכנס בהתחלה יותר טוב
וחוץ מזה שירןשלים ופתח תקווה זה לא כזה רחוק זה רכבת אחת או שתיים
פנימייה זאת חוויה ממש טובה למי שזה מתאים לו/ה וזה יותר טוב שזה קצת רחוק זה עוזר להיכנס בהתחלה יותר טוב
וחוץ מזה שירןשלים ופתח תקווה זה לא כזה רחוק זה רכבת אחת או שתיים
נו אז מה הבעיה
אני בפנימייה ליד פתח תקווה ואני מנתיבות
אני בפנימייה ליד פתח תקווה ואני מנתיבות
שואל השאלה:
יש הסעות כאלו
יש הסעות כאלו
אנונימית
כן אבל אם תשארי בפנימייה שם אז זה לא ככ רחוק, מרחק רכבת
באותו הנושא: