7 תשובות
היה בום ממש חזק באזור גוש דן, ויש השערות שזה כטב"ם. הכל עדיין בבדיקה.
שואל השאלה:
אה וואו, כולם בסדר?
תושבים במרכז מכל האיזורים דיווחו על בום חזק ברמה של ממש וחלק אומרים שזה מטען חבלה וחלק אומרים שזה כטבם

אני לא גרה שם באיזור אז לא שמעתי כלום אבל לדעתי אם כבר לבחור מבין שניהם אז כטבם יותר הגיוני כי אי אפשר באמת שיהיה מטען חבלה וכל המרכז ישמע אותו
שואל השאלה:
אני מראשון לא שמעתי כלום
אני מראשון שמעתי ממש
היה בום
כי נפל בתל אביב אחד