5 תשובות
שהילדות לא הייתה וואו
שואל השאלה:
בהכרח? כאילו אני כן יודעת שתמיד היה לי קשה עם המשפחה ואף פעם לא הייתי כל כך נחמדה אליהם וגם הם אליי לפעמים אבל השתניתי ואני משתדלת וזה לא עוזר
אני פשוט לא זוכרת שום דבר וזה לא בגלל שיש לי "זיכרון קצר" (כי אני דווקא מעולה בלזכור דברים)
בהכרח? כאילו אני כן יודעת שתמיד היה לי קשה עם המשפחה ואף פעם לא הייתי כל כך נחמדה אליהם וגם הם אליי לפעמים אבל השתניתי ואני משתדלת וזה לא עוזר
אני פשוט לא זוכרת שום דבר וזה לא בגלל שיש לי "זיכרון קצר" (כי אני דווקא מעולה בלזכור דברים)
אנונימית
הפוך אם הילדות שלה לא הייתה וואו אז היא הייתה זוכרת את זה כטראומה יכול להיות שהייתה לך ילדות טובה ופשוט שכחת
לא גם אני ככה
שואל השאלה:
ברו אני יותר חכמה ממך
ברו אני יותר חכמה ממך
אנונימית
באותו הנושא: