3 תשובות
כן,
אני קיבלתי סופי 91 בשאלון e ואני עושה.
אז במיוחד ב-3 יחידות צריך לקבל 100!
אנונימית
אני לא הייתי עושה חוזר אם הייתי מקבלת ציון כזה
אבל אם בכל מקרה את רוצה ואת עושה אז שיהיה בהצלחה:-)
תלוי אם אתה רוצה להתקבל למשהו שדורש ציונים גבוהים בעתיד.. אם לא אז לא..
ובכל מקרה אפשר תמיד לעשות מועד ב ותמיד יקחו את הציון הגבוהה יותר ולא את האחרון..
בהצלחה!
No