3 תשובות
זה קשור למגע, קרה לי
זה יסתדר לבד:)
שואל השאלה:
אני רואה את ההתראות בשורה העליונה. אני פשוט לא יכולה למשוך את הווילון למטה.
בהגדרות תכנסי למשהו (לא זוכרת למה, תחפשי) ואז יופיע לך חלון התראות..
באותו הנושא: