13 תשובות
אפשר להיכנס לאתר באופן כללי, פשוט לא לאזור אישי כי אתה עוד לא במערכת
שואל השאלה:
אם אני עושה שלא קיבלתי סיסמה ומנסה להיכנס יש מצב זה יעבוד?
אנונימי
לא, אפשר רק לגלוש באתר ולקרוא מידע בלי להתחבר לאיזור האישי
לא, רק אפשר לגלוש באתר.
שואל השאלה:
אם אני מנסה להתחבר לאיזור אישי זה יכול לעשות בעיות?
אנונימי
פשוט לא תצליח להתחבר, שום בעיות
כל עוד יש לך תעודת זהות ותאריך הנפקה אין סיבה שלא
שואל השאלה:
לא עבד^
אנונימי
אתה אמור להכניס ואז לחוץ על שכחתי סיסמה ומשם כבר נכנס הקטע של התעודת זהות
שואל השאלה:
כע ניסיתי לא עבד
אנונימי
מוזר תנסה להתקשר מחר למיטב הם יגידו לך את הסיסמה הם נתנו לי אותה
שואל השאלה:
עוד לא הגיע מכתב בכלל
אנונימי
ו? מה אכפת להם למה שאתה נכנס לאתר במכתב שלך אמור להיות הסיסמה שלך בעיקרון אבל תעשה מה שאתה רוצה