5 תשובות
מבינה אותך אבל תנסי להתגבר על זה כי אני בטוחה שיש כאלה שמחכים לך שם ושאמא שלך עבדה ממש קשה. בהצלחה!!
אל תתעצבני עליה ליד כולם
תרדי וזהו
כמה דקות וזה נגמר
אוקיי קצת מאוחר מידי בגלל שהם כבר למטה..
תרדי תשחקי אותה מופתעת ויופי טופי ואחרי שכןלם ילכו תגידי לאמא שלך תודה רבה אבל שלא תעשה את זה שוב זה לא נעים לך
תתגברי ותעשי את עצמך מופתעת אמא שלך השקיעה
אנונימי
נשמע שמאוחר מדי