8 תשובות
טיפה מבאס אבל כן
אנונימי
יש לי רגשות לבנים בהודעות פה
אני לא אפסול אותה על סמך דבר כזה וזה לא מרתיע אותי בשום צורה.
^^ כנ"ל
לא חושבת שזה אמור להפריע למישהו כל עוד היא שלמה עם עצמה
לא חושבת שזה אמור להפריע למישהו כל עוד היא שלמה עם עצמה
כן מזה משנה
אפילו מוסיף
למי אכפת כמה היא שקלה או שוקלת כרגע?
אם הייתי אוהב אותה הייתי יוצא איתה גם כשהיא הייתה 150 קילו
באותו הנושא: