4 תשובות
שואל השאלה:
^
וואיי כלכך באמת,מאז ה23.6 עד היום הייתי בקורס קיץ מחר הבגרות וזה היה חופש כלכך משחיר,לפחות אחרי הבגרות מחר יש קצת חופש
אנונימית
שואל השאלה:
^
וואוו מושלם,אני מסיימת רק ממחר קורס ו5 בגרויות שהיו רק החודשש
אנונימית
שואל השאלה:
^
תודהה רבהה רבהה
אנונימית
כן אבל אני עובד אז אין לי באמת חופש