6 תשובות
את יא או יב?
שואל השאלה:
יא
אנונימית
מקווה שיהיה קל
כמה קיבלת במועד א?
שואל השאלה:
60, אבל כי נלחצתי ממש, הבגרות עצמה הייתה קלה
אנונימית
קטן עלייך את תצליחי. אל תלחצי ותמהרי.
תשבי על תרגיל בלי לפתור ותנסי להבין מה הם רוצים ממך. ויהיה בסדר.
(60 זה גם סבבה העיקר עברת)