27 תשובות
נופ, לא הייתי יורדת. גם שקלתי לעשות קוספלי בעבר, והלכתי לכנס עם תחפושת של הכובען המטורף. אני חושבת שקוספלי זה מגניב מאוד, במיוחד כשזה נראה טוב.
אני מאד אוהבת קוספליי אז לא הייתי יורדת עליו
לא יורדת על קוספלייז
פשוט אני לא אעשה קוספליי כי מרגיש לי מוזר
אבל מגניב לדעתי לראות אנשים עם קוספליי שאתה מכיר
פשוט אני לא אעשה קוספליי כי מרגיש לי מוזר
אבל מגניב לדעתי לראות אנשים עם קוספליי שאתה מכיר
אם הקופסליי נראה טוב
אז אין סיבה לרדת עליו לדעתי
אז אין סיבה לרדת עליו לדעתי
מה זה קווירקית?^
אנונימית
אם הוא נראה טוב אז לא
הרוב קרינג
הרוב קרינג
לדעתי שניהם מגניביםם
אני מכירה את הפיראט הזה! הוא מסרט כזה אבל לא ראיתי את הסרט חחח
אני מכירה את הפיראט הזה! הוא מסרט כזה אבל לא ראיתי את הסרט חחח
אהה
כן
אנונימי
אני אוהבת קוספליי אני אף פעם לא ירד על קוספליי לדעתי זה ממש מגניב ויפה
שואל השאלה:
כן כבר הבנתי את זה סתם מעניין אותי
כן כבר הבנתי את זה סתם מעניין אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודה רבהה3> זו פאה והדמות זה יוהאן ליברט ממונסטר
אמאלה תודה רבהה3> זו פאה והדמות זה יוהאן ליברט ממונסטר
אנונימית
תודהה
אני רוצה מתישהו לראות מונסטר אבל עדיף כשאני יהיה קצת גדולה יותר כדי שאבין את העלילה יותר טוב חחח
אני רוצה מתישהו לראות מונסטר אבל עדיף כשאני יהיה קצת גדולה יותר כדי שאבין את העלילה יותר טוב חחח
שואל השאלה:
קצת מסובך באמת אבל זה טוב רצח אחת האנימות האהובות עליי מתי שתרגישי שנוח לך אני ממש ממליצה
קצת מסובך באמת אבל זה טוב רצח אחת האנימות האהובות עליי מתי שתרגישי שנוח לך אני ממש ממליצה
אנונימית
תודהה
אני יודעת שאני לא קשורה אבל זה מגניבב איזה דמות זאת??
וזה השיער שלך או פאה?
וזה השיער שלך או פאה?
שואל השאלה:
תגיד סונהבוזו אפשר לשאול את דעתך על קוספליי שעשיתי
תגיד סונהבוזו אפשר לשאול את דעתך על קוספליי שעשיתי
אנונימית
תמשיך עם השמות חיבה אני קרוב אחושרמוטה
שואל השאלה:
תודה על הביקורת הבונה גלגול הבא אני אבקש לצאת עם גנים של נאצי
תודה על הביקורת הבונה גלגול הבא אני אבקש לצאת עם גנים של נאצי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחרחרת
אני מחרחרת
אנונימית
^^^^^אני חושבת שהקוספלי שלך ממש יפה, אבל לדעתי לא הייתי צריכה להגיב בגסות רוח. זה לא כאילו הוא בא ואמר לך את זה ברנדומליות, את ביקשת את דעתו, והוא הודיע לך שהתגובה שלו כנראה תהיה שלילית.
גם התגובה של מלון המלון לא לגיטימית. אם הוא היה אומר לה את זה סתם ככה ברחוב זה לא היה לגיטימי, אבל היא ביקשה את דעתו.
גם התגובה של מלון המלון לא לגיטימית. אם הוא היה אומר לה את זה סתם ככה ברחוב זה לא היה לגיטימי, אבל היא ביקשה את דעתו.
שואל השאלה:
קודם כל ממש תודה :) אני יודעת שזה לא היה ברנדומליות וגם לא ציפיתי ממנו לתגובה טובה, אני גם לא חושבת שהתגובה שלי עד כדי כך חצופה פשוט סתם צינית, פלוס אני בטוחה שהוא מודע לעצמו ויודע שהדעות שלו מתנשאות ודי קיצוניות ולכן הן לא יגרמו לבן אדם השני בשיח להיות ידידותי. כאילו סליחה אבל להגיד שמישהו לא יכול לעשות קוספליי לדמות כי הוא לא דומה לה זה מגוחך כי אלה דמויות מצויירות, אף אחד לא יראה ככה במציאות
לא אתחיל אפילו על הטיעון שלו שאם הדמות לא טובה ועמוקה מספיק בעיניו אז אי אפשר לעשות לה קוספליי כאילו מה זה אומר אפילו
קודם כל ממש תודה :) אני יודעת שזה לא היה ברנדומליות וגם לא ציפיתי ממנו לתגובה טובה, אני גם לא חושבת שהתגובה שלי עד כדי כך חצופה פשוט סתם צינית, פלוס אני בטוחה שהוא מודע לעצמו ויודע שהדעות שלו מתנשאות ודי קיצוניות ולכן הן לא יגרמו לבן אדם השני בשיח להיות ידידותי. כאילו סליחה אבל להגיד שמישהו לא יכול לעשות קוספליי לדמות כי הוא לא דומה לה זה מגוחך כי אלה דמויות מצויירות, אף אחד לא יראה ככה במציאות
לא אתחיל אפילו על הטיעון שלו שאם הדמות לא טובה ועמוקה מספיק בעיניו אז אי אפשר לעשות לה קוספליי כאילו מה זה אומר אפילו
אנונימית
סונהבוזו גם הסנטר כפול שלך דיי גרוע בעייני תעשה עם זה משהו
התגובה שלך הייתה די מצחיקה, למען האמת. התגובה של מלון המלון לא הייתה לגיטימית לדעתי, והגבתי כי היית בסדר עם התגובות שלו.
אני לא מסכימה איתו גם, אני חושבת שדמויות "קווירקיות" הן הכי מגניבות להתחפש אליהן, ושאתה יכול ליצור גרסאות של דמויות אם אתה לא נראה בדיוק כמוהן, וזה מקסים.
אבל סונהבוזו לא התבטא באופן פוגעני לדעתי, וסטיפס זה אתר שיש בו המון ריבוי דעות, וזה בסדר. זה אחד מהיתרונות של האתר. את לא חייבת להסכים איתו, את לא חייבת לקחת אישית ואת ממש לא חייבת להקשיב לו. אבל שיח מכבד זה חשוב.
אני לא מסכימה איתו גם, אני חושבת שדמויות "קווירקיות" הן הכי מגניבות להתחפש אליהן, ושאתה יכול ליצור גרסאות של דמויות אם אתה לא נראה בדיוק כמוהן, וזה מקסים.
אבל סונהבוזו לא התבטא באופן פוגעני לדעתי, וסטיפס זה אתר שיש בו המון ריבוי דעות, וזה בסדר. זה אחד מהיתרונות של האתר. את לא חייבת להסכים איתו, את לא חייבת לקחת אישית ואת ממש לא חייבת להקשיב לו. אבל שיח מכבד זה חשוב.
סונהבוזו היקר זה שראית 127 אלף אנימות לא אומר שאתה באיזושהי רמה יותר גבוהה מאחד מאיתנו זה נטו אומר שאתה חייב לגעת בדשא מקווה שעזרתי
סונהבוזו היה מתנשא רצח סורי, וזה ברור שהתגובה שלי הייתה צינית באותה מידה שהתגובה של שואלת השאלה הייתה צינית אתה לא יכול פשוט לבוא ולכתוב פסקה שלמה על למה אתה חושב שבן אדם שעושה קוספליי לדמות מסוימת זה מגוחך ולתת טיעונים מטופשים ולצפות שאנשים יהיו מרוצים עם זה. לא כל בן אדם יאהב את הביקורת שלך בעיקר כשאתה מעביר אותה בצורה כל כך דרסטית
לא. אני בעצמי קוספליירית