התחברות הרשמה

בנים הייתם פוסלים בחורה גבוהה מדי בגובה 1.76

22 ביולי 2024, 17:49
העדפותמראהתכונותגוף    
4 תשובות
לא
m
mikey._.kid
כן
צ
צ'יטוס בוטנים
כן אני נמוך
אנונימי
לא 4 סמ אם אין לה עקבים בכלל זורם(גם 186 שגובה ממני הכול טוב
אנונימי
באותו הנושא:
בנים הייתם פוסלים בחורה יפה ונחמדה רק בגלל שאין לה ביטחון עצמי?
בנים, הייתם פוסלים מישהי כי היא גבוהה?
בנים, הייתם פוסלים בחורה על זה שאין לה חברים/ות?
בנים, הייתם פוסלים מישהי שיותר גבוה ממכם?
בנים, הייתם פוסלים בחורה בגלל השם שלה?
בנים על מה הייתם פוסלים בחורה?
שאלה לבנים, הייתם פוסלים בחורה שאוכלת מחיות גרבר כי זה טעים?.
בנים הייתם פוסלים בחורה שטחית אפילו בתור ידידה?
בנים, הייתם פוסלים בחורה על גובה 1.62?
בנים הייתם פוסלים/היה יורד לכם בחורה בגלל שהיא שמה לק ג'ל?
בנים הייתם פוסלים מישהי בגלל מצח גבוה?