7 תשובות
את אוהבת אותו
אבל הוא לא אותך
אם את איבדת את הרגשות אז לדעתי מה זה שווה הזוגיות הזאת
שואל השאלה:
הוא אוהב אותי ממש אני יודעת ובטוחה בזה אבל אני חושבת שאני לא אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותי
אנונימית
נשמע נורא מסובך אבל נשמע שאת אוהבת אותו בתור בןאדם ולא בתור בן זוג
שואל השאלה:
קשה לי כשהוא לא ליידי אבל גם קשה לי כשהוא ליידי כי אני לא מרגישה אליו מה שהיה לי פעם
אנונימית
אולי את פשוט בודדה
זה לא לגביו זה לגביך