7 תשובות
הם לא מקובלים, הם פשוט אנשים מרתיעים ומאיימים וכולם נגררים אחריהם בתכלס סתם ילדי כאפות
כי הם חושבים שהם יותר טובים
כדי להעלות את הערך העצמי שלהם, וליצור אפקט של פחד על הסביבה שיעזור להם לשמור על שליטה בה
כי למקובלים יש יעני כוח
ואיך משיגים כוח?
בקבוצה או שאנשים מרימים לך ככה שאתה רמה מעל כולם
ואם לא מרימים לך אתה מוריד את כולם בשביל להישאר יותר גבוה
יש איזה משפט או משהו
מישהו שואל צייר למה הוא צייר את העננים כל-כך נמוך
והוא עונה לו בשביל שההר יראה הרבה יותר גבוה
הבנת?
ואיך משיגים כוח?
בקבוצה או שאנשים מרימים לך ככה שאתה רמה מעל כולם
ואם לא מרימים לך אתה מוריד את כולם בשביל להישאר יותר גבוה
יש איזה משפט או משהו
מישהו שואל צייר למה הוא צייר את העננים כל-כך נמוך
והוא עונה לו בשביל שההר יראה הרבה יותר גבוה
הבנת?
אנונימית
הם חסרי ביטחון הם חושבים שהדרך היחידה שלהם להיות ברמה גבוה זה אם הם יגרמו לאנשים להרגיש נחותים מהם
כי הם בעצמם חסרי ביטחון אז מרגישים צורך להוריד לאחרים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם
כי הם לא מקובלים