7 תשובות
נראה לי שכן
אני די בטוחה שכן, הם עוזבים את העבודה שלהם והם מקבלים כסף מפרסומות וכזה
וואלה שאלה טובה
כי מצד אחד הגיוני שכן
מצד שני מי שמנצח מקבל מיליון שקל אז לא בטוח שיש צורך לשלם להם
שואל השאלה:
כן אבל נגיד ויש כאלה שמודחים אז הם פשוט היו שם לסתם? כאילו הם עוזבים עבודות
אני כמעט בטוחה שכן, ואגב הם לא מקבלים מליון שקל הם מקבלים רבע מליון..
אנונימית
אני לא יודע
כי כאילו יכול להיות שהם עוזבים עבודות על דעת עצמם בידיעה שהם עשויים לקבל מיליון שקל
אבל כנראה שמשלמים להם לפחות קצת
^ אה מה ליטרלי לא ידעתי את זה
משלמים להם את המשכורת הרגילה שלהם