4 תשובות
לעבוד בסטוק זה חרא (מניסיון שלי ושל עוד הרבה אחרים), אם כבר קרביץ דואגים לך ליחס יותר טוב+הטבות
בסטוק לדעתי
קרביץ נשמע יותר רגוע