התחברות
הרשמה
יש לי אייפון 5 ואין פריצה לגירסה שליי ואני רוצה וואצאפ ועוד משוו, איך להוריד בחיינם
5 ביולי 2013, 17:28
2 תשובות
אפשר להוריד דרך שם משתמש
של מישהו שכבר הוריד את האפליקציות..
N
Netanelll123
שואל השאלה:
תודהה
אנונימי