10 תשובות
לא צריך לסבול בוס רעיל מפקד רעיל אין לך ברירה
שואל השאלה:
^עצוב
אנונימי
לא צריך לסבול את זה
אבל גם ההבדל בין השניים שזוגיות זה משהו עבור עצמך ועבור הרגש ולקדם את החיים שלך במובן הרגשי והמשפחתי
ועבודה זה לקדם את עצמך במובן הקריירה והמקצוע ואתה יכול להחליף עבודות בלי בעיה
כן צריך לדעת לסבול ולהבליג על דברים בעבודה אבל כשזה נהיה מוגזם אז לא צריך להישאר
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני עובר מוגזם
אני לא צריך להרגיש שאני בחקירה אצל המפקדת שלי על הרגשות שלי והחיים האישיים שלי
ואני לא צריך שהיא תאסור עליי לדבר עם מפקדים אחרים שאם אני אפנה אליה היא תשקר לי ותיגע לי בנקודות רגישות
אנונימי
זה בהחלט לא צריך להיות ככה אבל אני לא מבינה במערכת הזאת אבל תראה מה מותר ומה אסור ואל תתן להרוס לך יותר ממה שמותר לה ואם מותר לך לדבר עם מפקדים אחרים אז תדבר ושתתפוצץ ואולי תנסה לפנות
למשהו שמעליה שידבר איתה על כל זה
מפקדת זה סיפור אחר
אתה בצבא ואתה משרת את המדינה זה לא עבודה לבחירתך
כמובן שגם בצבא יש גבול ואם היא באמת חוצה אותו אז תבקש לעבור לתפקיד אחר או לבסיס אחר
אנונימית
שואל השאלה:
^אני מנסה
רק שבזמן הזה עדיין אני חווה את הדברים איתה ועובר הרבה חרא
אנונימי
תראה אני באמת לא מבינה בכל זה ואני בטוחה שזה חרא ולא נעים בכלל אבל לא משנה מי ואיפה אל תיתן לה להרוס לך את המצב רוח יותר מיידי זה מבאס והכל אבל אני בטוחה שיש לך עוד הרבה סיבות להיןת בטוב וכמה שהיא במרכז כרגע אל תיתן לה להשפיע עלייך ככה אתה לא צריך להיות ברע ככה בגללה
שואל השאלה:
^תודה
אנונימי
❤^