15 תשובות
אני מידיי פעם עושה הייפר ברית'ינג כי זה עושה קצת סטלה
שואל השאלה:
מומין
אולי רציני?
אבל בלי קשר נשימות ממש עוזרות לי עם חרדה
לא, זה לא מרגיש לי הגיוני. אבל חבל
^^ לאלא אני רציני לגמרי
שואל השאלה:
מומין
גם לי(:
מאמין
באנגלית קוראים לזה hyperventilation זה קורה הרבה פעמים מלחץ אבל עם עושים את זה בכוונה זה נחמד
או פ*ק אני דיסלקט רצח ח ח
אני קראתי את השאלה בתור "אתם מתאמנים בנשימות ? ולמה?"
סליחה אף אחת מהתשובות שלי לא קשורה לשאלה
אני הולך לעשות איבחון
לא.
אני חושב שהתודעה והמוח הם אחד, ואין שום דבר רוחני.
כן. אני מפותחת רוחנית זה למה