4 תשובות
אני חושבת שזה תלוי בת כמה את. חברה לי את בת 17 והיא שמה עיפרון ואיילנר אפילו למסיבת יומולדת של חברות וזה יפה לה
שואל השאלה:
16
אם זה רק אייליינר אז עבודה ובית ספר ואם זה גם לוק עיניים מעושן אז לחתונות אם את מרגישה בנוח עם כל לוק שיש אז לכי איתו ף
בתכלס לכל מקום שאת מרגישה בנוח אני חושבת שזה מושלם חברה שלי באה לביה"ס עם איפור כזה וזה ככ מחמיא! רק לעשות את זה בטעם הטוב כמובן