17 תשובות
את תמיד יכולה לעלות, אבל זה דורש השקעה, זמן ובעיקר התמדה
אני הייתי תלמידה של 70 שזה רמה b אבל למדתי והשתפרתי ושנה הבאה אני אהיה בהקבצה a, אמנם זה לא יחידות אבל זה עובד אותו דבר, רק צריך להתמיד בלמידה ואז תוכלי לעלות
אני הייתי תלמידה של 70 שזה רמה b אבל למדתי והשתפרתי ושנה הבאה אני אהיה בהקבצה a, אמנם זה לא יחידות אבל זה עובד אותו דבר, רק צריך להתמיד בלמידה ואז תוכלי לעלות
לעלות ל4
אני גם הייתי ככה ועליתי
אני גם הייתי ככה ועליתי
שואל השאלה:
אני ממש בפיגור בחומר, אני בספק אם בכלל תהיה לי בגרות מלאה
אני ממש בפיגור בחומר, אני בספק אם בכלל תהיה לי בגרות מלאה
אנונימית
מלא מלא מלא בהצלחה תהיא מי שאת ואת בטוח תצליחיי תשקיעי ותמידי את היחידה שיכולה לגרום להצלחתךך
לנסות בפעם הבאה להשקיע יותר זה לא הסוף
שואל השאלה:
^ אין פעם הבאה..
^ אין פעם הבאה..
אנונימית
את עולה לתיכון לא?אז יש לך דרך לעלות
שואל השאלה:
^ לא יעלו אותי בחיים, אני בפיגור מטורף.
^ לא יעלו אותי בחיים, אני בפיגור מטורף.
אנונימית
זה כבר בניך לבין עצמך את מורידה לעצמך ביטחון
את לא מבינה איך אני מזדהה איתך
בכיתה ז שמו אותי בתגבור, בכיתה ח הצלחתי לעלות ל4 יחידות כבר היו לנו הקבצות
ח-ט הייתי ב4 אבל ט היה לי קשה ממש בגלל שלא הבנתי כלום לא באלגברה ולא בגיאומטריה כמה שלקחתי מורים פרטיים לא הצלחתי להבין... אז שמו אותי בשלוש ורוב החברות שלי ב4 יש בקושי 30 ב5
זה באסה אבל אחותי אמרה ש3 יחל זה קליל ואפשר לעשות ב י ממש מהר כל עוד מקשיבים ולוקחים את זה ברצינות אז אל תדאגיי בעזרת השם יהיה טוב ונצליח לעלות
בכיתה ז שמו אותי בתגבור, בכיתה ח הצלחתי לעלות ל4 יחידות כבר היו לנו הקבצות
ח-ט הייתי ב4 אבל ט היה לי קשה ממש בגלל שלא הבנתי כלום לא באלגברה ולא בגיאומטריה כמה שלקחתי מורים פרטיים לא הצלחתי להבין... אז שמו אותי בשלוש ורוב החברות שלי ב4 יש בקושי 30 ב5
זה באסה אבל אחותי אמרה ש3 יחל זה קליל ואפשר לעשות ב י ממש מהר כל עוד מקשיבים ולוקחים את זה ברצינות אז אל תדאגיי בעזרת השם יהיה טוב ונצליח לעלות
היי אני בה 3 יחידות במתמטיקה ו5 יחידות באנגלית
שואל השאלה:
^ אני גרועה במתמטיקה, אני לא אעבור בגרות של 3 יחידות. לא תהיה לי בגרות.
^ אני גרועה במתמטיקה, אני לא אעבור בגרות של 3 יחידות. לא תהיה לי בגרות.
אנונימית
די כבר את יכולה
שואל השאלה:
אני לא, הקיצר השאלה שלי זה איך להיות פחות עצובה
אני לא, הקיצר השאלה שלי זה איך להיות פחות עצובה
אנונימית
למה את מורידה לעצמך? אני יודעת איך אץ מרגישה אץ מרגישה סתומה ושלא תצליחי אבל זה לא נכון פשוט תקשיבי למורה שנה הבאה בשיעורים,תתרכזי.
אחותי אמרה שכיתה י זה אומר חדש לגמרי,מתחילים מהתחלה אז יש הזדמנות לעלות
אחותי אמרה שכיתה י זה אומר חדש לגמרי,מתחילים מהתחלה אז יש הזדמנות לעלות
אם בכל זאת את לא מאמינה בעצמך..
תייהי יותר עם חברות , לי אישית זה ממש עוזר לשכוח מהדאגות ומהעצבות
תייהי יותר עם חברות , לי אישית זה ממש עוזר לשכוח מהדאגות ומהעצבות
תגידי לעצמך היה בסדר אני העבור ותוכיחי לכולם שאת תעברי אני יודעת שזה קשה אבל ככה מרימים את הביטחון ולא תהיי עצובה
באותו הנושא: