18 תשובות
כל הכבוד לך, צריך עוד אנשים כמוך שאכפת להם מחיות.
נדיר מצידך (אפשר גם לקבל מזון ?)
שואל השאלה:
המשפחה שלי אומרת שחבל שאני מבזבזת את הכסף שלי על זה אבל מה אעשה אני אוהבת את זה וזה עושה לי טוב על הלב :(
אנונימית
אז סימי פס על מה שאחרים כולל משפחתך חושבים ותמשיכי לעזור לחיות ;)
לא מוזר
זה ממש יפה מצדךך
לא מוזר

אני לא סובלת חתולים ברמה קיצונית ועשיתי את זה
אז אם את אוהבת את זה אז בכלל הגיוני
^מה יש לשנוא בחתולים?
תלוי בן כמה אתה
זה ממש נחמד מצידך
^^^
אותי אישית הם מגעילים מאוד
הם לפעמים בלתי צפויים
שורטים

לא מתחברת
את יכולה גם להביא להם נקניקים וכאלה
ההפך הוא הנכון
לעזור לחסרי ישע זה מעשה מאוד טוב, כל הכבוד לך גם הם יצורים חיים שזקוקים למים ואוכל בשביל להתקיים
אני מדי פעם גם עושה את זה
אנונימית
עדיף להביא להם שאריות אוכל ומים
זאת מצווה אז לא
אנונימית
מה מוזר בזה
אנונימית
נורמלי לגמרי וממש יפה מצידך
ממש יפה מצידך לי לא מביאים דמי כיס אז אני לא קונה להם