13 תשובות
1.80
אנונימית
1.55
1.55
155
1.55
סתם מעניין אותי לשאול את כל מי שענתה, למה?
יש סיבה ספציפית שאתן מעדיפות להיות 1.55?
יש סיבה ספציפית שאתן מעדיפות להיות 1.55?
כי למצוא גברים גבוהים מאוד זה קשה
^השאלה הייתה על הגובה שלך אבל, לא הבנתי איך זה קשור.
כי אני רוצה מישהו יותר גבוה ממני?
^אה הבנתי
1.80
מה ^
אנונימית
נשבע שמה כולן פה חופרות גובה ממוצע לאישה זה איזה 160 מה עדיף 10 סמ פחות או 20 יותר
באותו הנושא: