5 תשובות
קצת
לא צריך לקנא לע
כן
אממ בתאכלס לדעתי מוגזם כאילו זה חיבוק שלום כל עוד זה לא מוגזם או שעעשיו יש קרבה
הגיוני
באותו הנושא: