3 תשובות
ניראה לי שיפנית..
אופס לא חשוב xd חשבתי שאלת משהו אחר חחח
אני חושבת שכל ההחלקות בארץ
אני חושבת שכל ההחלקות בארץ
אנונימי
כמו שסיגריות מאושרות
אנונימי
באותו הנושא: