5 תשובות
מישהו חייב לעשות את זה וזה קצת מגעיל מצדך כל הזמן לזייף מחלות כדי להפטר מזה
בכללי אנשים צריכים לעשות דברים גם כשזה לא נחמד להם, בצבא במיוחד, באת לתרום קצת למדינה אז תתנהגי כאילו זה מה שאת עושה
יש הבדל בין להרגיש משמעותי ללהיות משמעותי וכדאי לך לשים לב איפה את
בכללי אנשים צריכים לעשות דברים גם כשזה לא נחמד להם, בצבא במיוחד, באת לתרום קצת למדינה אז תתנהגי כאילו זה מה שאת עושה
יש הבדל בין להרגיש משמעותי ללהיות משמעותי וכדאי לך לשים לב איפה את
אנונימית
אם תאמרי שאת משלשלת לא יעלו אותך מטבח
אבל לפני שאת עושה את זה, תחשבי טוב אם זה באמת שווה לדפוק מישהו אחר במקומך.
כן זה סבל אבל תדמייני רגע שזה היה הפוך ומישהו אחר היה עושה את זה והיית מקבלת לעלות תורנות במקומו
עריכה: לא ראיתי לגבי זה שניסית שילשולים.
את יכולה להתעקש ללכת לרופא/חופל ומשם לחתור לב' או מיון אם תתעקשי מספיק
אבל לפני שאת עושה את זה, תחשבי טוב אם זה באמת שווה לדפוק מישהו אחר במקומך.
כן זה סבל אבל תדמייני רגע שזה היה הפוך ומישהו אחר היה עושה את זה והיית מקבלת לעלות תורנות במקומו
עריכה: לא ראיתי לגבי זה שניסית שילשולים.
את יכולה להתעקש ללכת לרופא/חופל ומשם לחתור לב' או מיון אם תתעקשי מספיק
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריכה שמשהו באמת יקרה לי כי דיברתי עם המפקדת שלי לפני שעה והייתי בסדר גמור ולא הראתי שאני לא בטוב
אני צריכה שמשהו באמת יקרה לי כי דיברתי עם המפקדת שלי לפני שעה והייתי בסדר גמור ולא הראתי שאני לא בטוב
שואל השאלה:
כמו מה
כמו מה
תזייף מחלה
באותו הנושא: