התחברות
הרשמה
עשיתי יום המאה לפניי קצת יותר משבוע ורשום לי שהיום לא בוצע
זה אומר שבטעות איכשהו התפספתי במערכת?
4 באוגוסט 2024, 15:35
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
חיילים
תשובה אחת
פשוט לא העלו עוד תוצאות
D
Didq
באותו הנושא:
עשיתי לפני יותר משבוע הליקס ועכשיו כאוב לי וקצת נפוח לא יותר מזה מה זה אומר?
היה לי יום המאה לפני קצת פחות משבוע
עשיתי צו ראשון לפני יותר מחצי שנה ולא שלחו לי כלום לגבי יום המאה, הגיוני?
האם זה בסדר להכנס לים המלח אם עשיתי עגיל בפופיק לפני קצת יותר משבוע?
עשיתי צו ראשון לפני שבוע עוד כמה זמן בערך אני מקבל זימון ליום המאה
עשיתי צו ראשון לפני שבועיים ועוד לא קיבלתי זימון ליום המאה, להתקשר למיטב??
היה לי צו ראשון לפני שבוע, איך זה הגיוני שכבר קיבלתי מיונים ליום המאה לשבוע הבא?
עשיתי לפני יותר משבוע וחצי טראגוס אני יכולה ללכת לקיאקים בנהר הירדן?
עשיתי לייזר לפני קצת יותר משבוע
עשיתי יום המאה לפני שבוע ולפני שעשיתי אותו היה תאריך שהיה אמור להיות לי אבל בסוף לא עשיתי בתאריך הזה כי לא יכולתי ואחרי
ראיתי המאה לפניי חצי שנה אולי יותר והפסקתי באמצע עונה שלוש, להמשיך מאיפה שהפסקתי או מההתחלה?