5 תשובות
זה מה שאני הייתי אומרת "היי זה פחות מתאים לי לדבר ככה אני לא מרגישה בנוח, מקווה שתבין"
אני לא רוצה לדבר איתך שחרר
לצעוק עליו בהודעה קולית
היי אני מעדיפה שלא
לחסום
באותו הנושא: