9 תשובות
בן כמה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 19
אנונימי
אז זה לא כזה גרוע יש עוד זמן...
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מנסה הכל כן.. אני פסיכופט כשאני רוצה משהו אני משיג אותו ולא מוותר
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שתמיד אומרים אבל יש סיכוי גם תמיד להשאר לבד
אנונימי
נכון שזה מעיק ומציק אבל אתה תתגבר
אתה נשמע אחד שדברים טובים יקרו לו
טוב לדעת שיש אנשים כמוך
לא משנה מה לכל אדם יש את האחת שלו אז תתאזר בסבלנות, וכשזה יבוא אז תדע!
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל הכאב הזה מציק
אנונימי
שואל השאלה:
מעיק באמת
אנונימי