6 תשובות
תכבי להם ותגידי להם שיבואו לעשות יצירות
מה הבעיה פנאן אבל אם זה באמת יותר מדיי תתקשרי לאמא תשאלי אותה אם זה בסדר
לכבות להם
מה אכפת לך יש ךך פחות עבודה
אני יודעת שזו שאלה מוזרה אבל המצלמות נסתרות כאלה או שרואים אותן? פשוט עשיתי בייביסיטר והם לא אמרו שיש מצלמות אבל אני חושבת שיש
ולשאלה, לכבות את הטלוויזיה
ולשאלה, לכבות את הטלוויזיה
אנונימית
שואל השאלה:
המצלמות נסתרות לא רואים אותן בכלל
המצלמות נסתרות לא רואים אותן בכלל
באותו הנושא: