17 תשובות
בערך
לפי מה שהבנתי הם רוצים להעביר כמה שיותר כטבמים לסוריה כדי לתקוף משם ואז יהיה פחות זמן התרעה ואת הטילים הגדולים שלוקחים 12 דקות ירו ישירות מאיראן וירו כנראה בנוסף מתימן לבנון ועיראק
אנונימי
שואל השאלה:
מאיפה קראת את זה??
מאיפה קראת את זה??
אנונימי
ראיתי בחדשות שהם מעבירים מצבורי נשק וכטבמים לסוריה דרך עיראק וזה תלוי גם אם בתור חלק מהתקיפה הם גם יכנסו קרקעית מסוריה לבנון וסיני
אנונימי
שואל השאלה:
שמע ישראל איזה כניסה קרקעית
שמע ישראל איזה כניסה קרקעית
אנונימי
אם הם מתכוונים להתחיל מלחמה יכנסו קרקעית חיזבבאלה מלבנון וסוריה ומליציות איראניות שנמצאים בסוריה ועיראק דרך סוריה
ובנוסף לאיראן כרגע יש מאות אלפי לוחמי פרוקסי שנמצאים בסוריה בגלל מלחמת האזרחים
ובנוסף לאיראן כרגע יש מאות אלפי לוחמי פרוקסי שנמצאים בסוריה בגלל מלחמת האזרחים
אנונימי
ערוץ 12 ו14
אנונימי
וגייסו מלא אנשים שאני מכיר לגבול הצפוני השבוע
אנונימי
אבל הם לא מתכוונים לפתוח במלחמה, תקראו בחדשות לפני שאתם מגיבים.
האיראנים אמרו היום שישראל חייבת ותקבל את התגובה שמגיעה לה, אך לא בכוונתם לפתוח במלחמה או בהסלמה.
אז אף כניסה קרקעית לא תהיה
האיראנים אמרו היום שישראל חייבת ותקבל את התגובה שמגיעה לה, אך לא בכוונתם לפתוח במלחמה או בהסלמה.
אז אף כניסה קרקעית לא תהיה
וכנראה לפי החדשות כרגע בארץ ובעולם הם יתקפו או היום או מחר או בתשע באב והם כנראה יתקפו בשעות מאוחרות
אנונימי
האיראנים אמרו היום שהם לא מפחידים לפתוח במלחמה ^^
זה אותה גישה שבגללה הופתענו בשביעי לאוקטובר אמרנו שהם לא רוצים מלחמה ותראה מה קרה
זה אותה גישה שבגללה הופתענו בשביעי לאוקטובר אמרנו שהם לא רוצים מלחמה ותראה מה קרה
אנונימי
הם לא אמרו את זה היום^
היום ספציפית נאמר שהם לא יפתחו במלחמה, ברור שאם נגיב יקרה משהו בגודל כזה והיא תפתח איכשהו אבל אף כניסה קרקעית לא תהיה, לא היה מדובר על זה בכלל וזה קצת רחוק מהמציאות במיוחד כשסוריה במלחמה עם עצמה.
היום ספציפית נאמר שהם לא יפתחו במלחמה, ברור שאם נגיב יקרה משהו בגודל כזה והיא תפתח איכשהו אבל אף כניסה קרקעית לא תהיה, לא היה מדובר על זה בכלל וזה קצת רחוק מהמציאות במיוחד כשסוריה במלחמה עם עצמה.
טוב אם זה מה שאתה רוצה להאמין בו תהנה דוד שלי כרגע בצפון מתרגל השתלטות על בסיסים
קישורים מצורפים:
אנונימי
אני בת ולא אמרתי חלילה שאני מאמינה בזה, גם לא זלזלתי בבן דוד שלך כי כמוהו יש עוד אלפים.
רק מניחה את הקלפים על השולחן, מוכנים לכל תרחיש כמובן כמו שכתבת לגבי ה7/10. אבל לפי הדיווחים זה לא ביג דיל או בכלל במסגרת התמונה ברמה כזו.
אני מקווה שבעזרת ה יהיה בסדר אצל כולנו, שהם יתאפסו על עצמם ושנזכה לשלווה שלנו שוב.
רק מניחה את הקלפים על השולחן, מוכנים לכל תרחיש כמובן כמו שכתבת לגבי ה7/10. אבל לפי הדיווחים זה לא ביג דיל או בכלל במסגרת התמונה ברמה כזו.
אני מקווה שבעזרת ה יהיה בסדר אצל כולנו, שהם יתאפסו על עצמם ושנזכה לשלווה שלנו שוב.
כרגע רוב המפונים מהצפון מקווים למלחמה כי בסופה הם כנראה יוכלו לחזור הביתה
אנונימי
כרגע מצפים ל300 לפחות טילים בליסטיים פעם שעברה שהם הגיבו זה היה קצין במשמרות המהפכה הפעם זה היה רמטכל חיזבאללה ומנהל חמאס ויעוץ משמרות המהפכה
אנונימי
300 לא כולל כטבמים ועוד משאר המדינות שתוקפות איתם נכון?^
איזה לחץ מקווה שנצליח להתמודד עם זה בלי שום פגיעה כלשהי חס ושלום
איזה לחץ מקווה שנצליח להתמודד עם זה בלי שום פגיעה כלשהי חס ושלום
באותו הנושא: