7 תשובות
ממתי לבנים יש סתנדרטים?
שואל השאלה:
איך אתה מגדיר סטנדרטים?
איך אתה מגדיר סטנדרטים?
הסטנדרים שלי הם שתהיה תהיה כנה תאהב מגע ותדע אנגלית
הסטנדרטים שלי זה אישה
שואל השאלה:
לבנים יש מלא סטנדרטים אבל בסדר...
לבנים יש מלא סטנדרטים אבל בסדר...
אני הומלס לשעבר אני לא חושב שזה יפריע למישהי
הייתי אומר כן לכל דבר שאומר כן גם לבנים אין הרבה סטנדרטים
באותו הנושא: