7 תשובות
ממתי לבנים יש סתנדרטים?
שואל השאלה:
איך אתה מגדיר סטנדרטים?
הסטנדרים שלי הם שתהיה תהיה כנה תאהב מגע ותדע אנגלית
הסטנדרטים שלי זה אישה
שואל השאלה:
לבנים יש מלא סטנדרטים אבל בסדר...
אני הומלס לשעבר אני לא חושב שזה יפריע למישהי
הייתי אומר כן לכל דבר שאומר כן גם לבנים אין הרבה סטנדרטים