4 תשובות
אם את לא בכיתה י"ב, את אמורה לקבל שאלון העדפות בספטמבר 24.
אם את בכיתה י"ב, את אמורה לקבל שאלון העדפות לאחר שתקבלי את התוצאות של יום המא"ה.
שואל השאלה:
אני עולה לי"ב
אנונימית
^ אז את אמורה לקבל בספטמבר 24
וואלה אני עשיתי את השאלון לפני 4 חודש בערך וקיבלתי לפני כמה ימים