7 תשובות
אני גם איתך באותה הסירה אחי.. מחכה כבר שיפתחו.
ממה שהבנתי, אמור להיפתח לנו או החודש או בספטמבר
ממה שהבנתי, אמור להיפתח לנו או החודש או בספטמבר
תלוי מה התאריך גיוס שלך
לא לפי דעתי זה או אוקטובר או אוגוסט אני לא ממש זוכר.
לי כבר נפתח לא יודעת
אוקטובר או אוגוסט לפי דעתי
16/3/2026 אבל זה לא הגיוני כי בתאריך הזה אהיה לקראת 19
אחי מה לעזאסיגמה דיברתי אליו איתך כבר דיברתי על זה חח
באותו הנושא: