9 תשובות
שואל השאלה:
אולי זה קשור לזה שאני לקחתי את ידה לרחבת הריקודים ובגדתי בה? ההיתי צריך לדעת יותר טוב מאשר לבגוד בחברה ולבזבז הצ'אנס שהיה לי
אנונימי
לדעתי אם טתה בקשר אתה לא אמור להיות לבד במקומות כאלה, אבל מה שקרה קרה אתה לא יכול לעשות כלום חוץ מלהתנצל ללמוד ממה שקרה ולהמשיך הלאה
שואל השאלה:
אולי זה יותר טוב בדרך הזאת?
ההינו יכולים להיות כל כך טובים ביחד ההינו יכולים לרקוד לנצח אבל מי תרקוד איתי עכשיו שתשארר
אנונימי
אי אפשר אח
אתה לא יכול לשבור למידהי את הלב לרסיסים ולצפות שהיא לא תתעופף ברוח,
רקדת עם מישהי אחרת סימן שלא אהבת אותה בלב שלם אז עכשיו תתנצל תשחרר
והכאב אט אט ייעלם
שואל השאלה:
אני לא ארקד יותר בחיים כמו שרקדתי איתה
אנונימי
אני גם לא הולך לרקוד בחיים כמו שרקדתי איתה (עכשיו קלטתי את הרפארנס לשיר)
שואל השאלה:
ההיתי צריך לדעת יותר טוב משאר לבגוד בחברה
אנונימי
מזתומרת
תשאל אותה