17 תשובות
חחח אין דבר כזה
יש את הסתדרות העובדים אחי הם מוציאים ממנו תכסף בשבילך
יש את הסתדרות העובדים אחי הם מוציאים ממנו תכסף בשבילך
שואל השאלה:
כן אבל אני הייתי בהתלמדות ליומיים ולפני זה הוא אפילו לא דיבר איתי על השכר שאני יקבל ועל המשמרות שאני יעשה
שאלתי אותו אחרי עבודה של 7 שעות
"מתי לבוא מחר" הוא לא ענה חייגתי פעמיים וגם לא ענה
מרוויחים כסף בהתלמדות נכון?
כן אבל אני הייתי בהתלמדות ליומיים ולפני זה הוא אפילו לא דיבר איתי על השכר שאני יקבל ועל המשמרות שאני יעשה
שאלתי אותו אחרי עבודה של 7 שעות
"מתי לבוא מחר" הוא לא ענה חייגתי פעמיים וגם לא ענה
מרוויחים כסף בהתלמדות נכון?
אנונימי
כן בטח אבל יש כאלה שמעסיקים בשחור ולא נותנים כסף על התלמדות
כן
חתמת על טופס 101?
שואל השאלה:
לא חתמתי על כלום
לא חתמתי על כלום
אנונימי
בדרך כלל מקבלים משכורת בעשירי תחכה למחר
אתה עובד בעבודה לנוער?
שואל השאלה:
וגם עבר מאז שהוא לא ענה לי איזה 3 ימים מה אומרים לעזוב אותו או לחייג אליו מחר לשאול מה עם הכסף שמגיע לי ?
וגם עבר מאז שהוא לא ענה לי איזה 3 ימים מה אומרים לעזוב אותו או לחייג אליו מחר לשאול מה עם הכסף שמגיע לי ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני עובד בסוג של מסעדה
אני עובד בסוג של מסעדה
אנונימי
אה הבנתי תחכה למחר
בדרך כלל שמעסיקים צריך לחתום על טופס
אז ממש מוזר
שואל השאלה:
מוזר
גם בעל המקום הוא חבר טוב של דודים שלי
מוזר
גם בעל המקום הוא חבר טוב של דודים שלי
אנונימי
ממש לא הגיוני תנסה לדבר איתו
שואל השאלה:
לא יודע אני ידבר איתו על זה
לא יודע אני ידבר איתו על זה
אנונימי
לא הגיוני בכלל
אנונימית
באותו הנושא: